Lviv, zoals een stad moet zijn. - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Frank Mensink - WaarBenJij.nu Lviv, zoals een stad moet zijn. - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Frank Mensink - WaarBenJij.nu

Lviv, zoals een stad moet zijn.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Maart 2007 | Oekraïne, Lviv

22/3 Praag, mooie stad, leuke mensen
24/3 Brno, lelijke stad, leuke mensen, twee oude vrienden ontmoet.
26/3 Krakov, mooie stad, leuke mensen.
28/3 Lviv, hele mooie stad, leuke mensen. Lviv is nog niet gerenoveerd en niet gelikt en niet op toeristen ingesteld, kortom geweldige stad. Oekraiense dames doen wedstrijd kortste rokjes dragen. Ziet poes njet niet. Aan de Pools Oekraiense grens drie uur duw- en trekwerk tussen de stinkende en schreeuwende Oekrainers. Twintig mensen in discussie of ik als toerist mocht voordringen. Uiteindelijk duwden oude vrouwtjes mij naar voren en heeft een douanebeambte de overigen weggeduwd. Als rijke westerling vind ik dit een juiste behandeling. Leve het communisme.

Het was inmiddels wel donker en moest derhalve in het donker verder liften in Oekraine, laat mama het maar niet horen, maar die slaapt.
Nou alle lieve mensen, succes met je carriere en zoals je ziet heb ik al heel wat meegemaakt.

  • 12 April 2007 - 15:03

    Pepijn:

    Er gaan meer berichten af dan erbij komen! Zeker erg leuk in Lviv? Lekker dichtbij ook, kunnen we binnenkort bij je op de thee. Zit je nu al in Mockba of mocht je er stiekem niet in vanwege je laatse bezoek?? Ik vond die foto van jou tussen die hooligans trouwens geweldig. Ik wist niet dat je zo sterk was, dat je van zo'n afstand die agent kon raken. Nou, volgende x zijn we er zeker bij. En die foto van jou en Putin, da's zeker gefotoshopt hè. Of ken je hem al langer en heb jij met dat gif gestrooid. Nou Frank, ik verheug me weer op de volgende ruige belevenissen. Hier gaat 't trouwens ook fantastisch. Heb je seizoenkaart omgeruild voor eentje van AZ, dus nog wel een jaartje wegblijven. Dag, je lieve vriend uit Diemen-zuid. Want je ziet er lekker uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Wij leven allemaal onder dezelfde hemel, maar een ieder heeft een andere horizon. my email: frankm456@gmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 143714

Voorgaande reizen:

14 Maart 2007 - 14 Maart 2020

De moeder aller reizen.

Landen bezocht: