Thuis - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Frank Mensink - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Frank Mensink - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Maart 2007 | Nederland, Abcoude

Bij nader inzien blijf ik thuis.

  • 27 Maart 2007 - 10:15

    Pepijn:

    Je was nog niet weg of de zon ging schijnen. Kan ik alleen reageren op 1 van jouw vele berichten en spannende reisverslagen, of kunnen de thuisblijvers ook berichten neerzetten? Overigens wel een commercieel web-logje. Wat een bullshit dat wij voor jou fotoruimte moeten kopen. Volgens mij zijn er zat sites waar je gratis 100-en foto's neer kunt zetten. Gewoon even een link aanmaken, die ik overigens ook niet op deze site tegenkom.
    Groet

  • 30 Maart 2007 - 15:12

    Gerben:

    Al veel reisverslagen zie ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Wij leven allemaal onder dezelfde hemel, maar een ieder heeft een andere horizon. my email: frankm456@gmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 143915

Voorgaande reizen:

14 Maart 2007 - 14 Maart 2020

De moeder aller reizen.

Landen bezocht: